Cum reusesc unii sa fie amuzanti si cand fac reclamatii

reclamatie amuzantaBuna ziua,

Ma numesc C.G, sunt proprietarul apartamentului xxx, bloc xyz, Confort City si am o problema pe care incerc sa o rezolv de vreo 4 luni.

Factura aferenta lunii mai sau iunie (nu mai retin exact– nu primeam pe mail factura in clar atunci, iar suma am vazut-o la avizier – , dar cred ca este totusi iunie) a venit mai mare decat de obicei cu 120-130 lei ( practic, de obicei plateam 150-160 de lei, iar atunci a venit in jur de 270-280 lei.

Am sunat la dumneavoastra si mi s-a spus ca este vorba de o citire eronata a unui contor de apa, dar ca situatia se va regla la urmatoarea factura (era mai complicat, din cate am inteles, sa se anuleze acea factura si sa se emita alta, decat sa se regleze luna urmatoare).

Fiind intelegator – cum de altfel am si fost rugat sa fiu – am zis ok,  nu-i nicio problema si am platit doar suma pe care o plateam de obicei, gandindu-ma ca diferenta (practic soldul restant) se va regla la factura urmatoare.

Din pacate logica mea nu a functionat. Nu a fost asa, nu s-a reglat nimic luna urmatoare. Si am sunat din nou la dumneavoastra. Am primit aceleasi asigurari, cum ca situatia se va regla in urmatoarea luna.

De atunci sun la fiecare sfarsit de luna si primesc exact acelasi raspuns :

Se va regla.

– Cand?” – intreb eu suav.

A, in urmatoarea luna…! – vine raspunsul si mai suav decat intrebarea. O poezie, ce mai…

Telefonul de azi a fost un pic diferit, adica mi s-a spus sa trimit acest mail. Nu, situatia nu s-a reglat inca. Intre timp, eu am achitat si soldul acela restant aproape integral (inca mai am 14 Lei restanta, dar nu-i bai, ii achit maine.

la birou

Pe scurt, eu tot astept de cateva luni o stornare sau o factura de regularizare. Sincer, matematic nu mi se parea foarte complicat, intr-o luna, factura mea ar trebui sa vina cu ~120 lei mai mica (cu sau fara o explicatie a regularizarii). Matematic pare simplu, contabil vad ca e muuuult mai greu.

Desi sunt un om foarte rabdator si  imi face placere sa vorbesc cu reprezentantii Scomet lunar la telefon, as prefera doar sa-i sun si sa-i intreb ce mai fac. Si promit sa o fac – va sun si de Craciun, Revelion, Pasti, Dragobete, Valentainsdei ( de Heloin am facut-o déjà, ca e azi), caderea Bastiliei, ziua Reginei Vetuta a Angliei, ziua lu’ Iohanis, Basescu, Ponta, a Sfantului Mucenic Scomet, a patronului dvs. si-n orice alta zi v-ar face placere sa ma auziti – daca urmatoarea factura vine corect. Adica regularizata. Sau regulata. Da-n minus.

Pana atunci insa, daca tot a trebuit sa stau sa scriu acest mail – tot nu prea avem ce face, oricum proza este punctul meu forte, iar fotbalistii mei preferati sunt Maiorescu, Calinescu si Vianu – , astept cu nerabdare un reply in care sa-mi comunicati cum si cand se va regla problema mea. ( Nefiind sadic, nu ma intereseaza de ce s-a-ntamplat si nici cine-i vinovat. Nu-s politician, eu vreau doar sa-mi rezolv problema, nu sa caut vinovati)

In speranta ca problema mea se va rezolva acum, cat sunt inca tanar – nu de alta, dar eventual Leul se poate devaloriza in viitor, inflatia o va lua razna-n cucuruz si ma trezesc ca nu voi mai putea achita nici macar un milimetru cub de apa cu banii aia), va multumesc anticipat pentru raspuns,

C.G.