Specificul muncii intr-un departament de helpdesk al unei companii (oarecare) este rezolvarea problemelor celorlalti. Asta e munca si de aia esti pus acolo. Cauzele acestor probleme sunt diverse, de la accidente tehnice pe care nimeni nu le poate prevedea (gen: s-a luat curentul electric si totul a ramas blocat) pana la imbolnaviri subite sau prostie omeneasca.
E nevoie de multa rabdare pentru a tolera, asculta cu zambetul pe buze si ajuta pe cei care suna sau trimit mesaje apeland la ajutorul celor de la helpdesk. Dar pana la urma, asa cum am spus, de aceea sunt pusi acolo, ca sa butoneze si sa taca, orice solicitant, indiferent de coeficientul de inteligenta, este un client intern sau extern (ca asa ne-au invata la trainingurile de specialitate).
Va rugam sa ne ajutati cu alocarea drepturilor de acces in aplicatiile informatice pentru salariatul Gigi Bordura la Agentia X. Este necesara aceasta inlocuire deoarece titularul de la locatia X. a fost muscat de un caine. Doar astazi.
Multumim mult,