De ce nu sunt de acord cu euthanasierea maidanezilor

caine-maidanezSpecificul muncii intr-un departament de helpdesk al unei companii (oarecare) este rezolvarea problemelor celorlalti. Asta e munca si de aia esti pus acolo. Cauzele acestor probleme sunt diverse, de la accidente tehnice pe care nimeni nu le poate prevedea (gen: s-a luat curentul electric si totul a ramas blocat) pana la imbolnaviri subite sau prostie omeneasca.

E nevoie de multa rabdare pentru a tolera, asculta cu zambetul pe buze si ajuta pe cei care suna sau trimit mesaje apeland la ajutorul celor de la helpdesk. Dar pana la urma, asa cum am spus, de aceea sunt pusi acolo, ca sa butoneze si sa taca, orice solicitant, indiferent de coeficientul de inteligenta, este un client intern sau extern (ca asa ne-au invata la trainingurile de specialitate).

Azi insa am pornit de dimineata cu zambetul pe buze si mi l-am pastrat tot restul zilei. Primesc cererea pe care o veti regasi mai jos, o cerere aparent absolut obisnuita, cu rugamintea de a o executa cat de repede posibil.
Motivatia insa era alta decat de obicei si m-a convins sa mai dau o sansa maidanezilor pe care eram aproape convinsa ca autoritatile ar trebui sa ii euthanasieze. Asa cum se poate vedea mai jos, nici abaterile lor nu sunt atat de frecvente cum am avut eu impresia ca insinueaza cate unii si nu constituie motiv solid si serios pentru exterminarea lor. O spune chiar un personaj care s-a confruntat, se pare, cu aceasta problema si vorbeste in cunostinta de cauza.

Va rugam sa ne ajutati cu alocarea drepturilor de acces in aplicatiile informatice pentru salariatul Gigi Bordura la Agentia X. Este necesara aceasta inlocuire deoarece titularul de la locatia X. a fost muscat de un caine. Doar astazi.

Multumim mult,