Vorbeam intr-un articol anterior despre plata cu cardul a impozitului. In caz ca nu v-am convins, m-am gandit sa revin cu inca niste statistici interesante.

Pentru a intelege impactul pe care il are implementarea unui portal cum este www.impozitecucardul.ro , va propunem în continuare sa aruncam o privire asupra unui studiu facut în strainatate. Cozile ordonate si plicticoase din viaţa de zi cu zi a britanicilor sunt pe cale de disparitie din cauza enervarii cauzate de statul la cozi. Privindu-le ca o imensă pierdere de timp, consumatorii rezistă doar 8 minute de stat la coada inainte de a deveni iritaţi, conform noilor studii efectuate de Visa UK. Studiul privind stilul de viaţă realizat la nivel naţional explorează ce anume îi enervează pe oameni în privinţa statului la coadă şi cât durează până ca ei să reacţioneze. Femeile sunt cele mai sensibile la “presiunea statului la cozi”, mai ales atunci cand sunt presate de cei din spate să fie mai rapide (71%). Iar cei din spate sunt cel mai probabil barbatii, considerati cacei mai nerabdători, 69% dintre ei fiind nemultumiti de cei care nu sunt pregatiti să plătească odată ajunşi la casă. Studiul mai arată că termenul de 15 minute reprezintă durata de graţie, după care “furia statului la coadă” escaladează rapid de la simpla iritare la manie, aceasta din urmă făcându-şi apariţia în aproximativ 21 de minute. În medie o persoană are la dispoziţie 24,2 minute, înainte de a deveni atât de iritată încât fie face o plângere oficială, fie abandonează totul şi pleacă.

Cele mai dificile persoane din categoria celor ce stau la coada sunt cele din grupa de vârsta 55-64 ani, care sunt primii iritaţi (în 7 minute comparativ cu media naţională de 8,6 minute) şi renunţă înaintea tuturor. Britanicii consideră că cele mai inacceptabile fapte sunt împinsul la coadă/intratul în faţă (91%), nerabdarea celor din spate (65%), copiii care nu se poartă civilizat (63%), persoanele care nu sunt pregatite să platească atunci când le vine rândul (60%), părăsirea cozii pentru a face cumpărături suplimentare (58%), prezentarea mai multor articole decât cele admise la secţiunea “10 articole sau mai puţin” (52%), vorbitul îndelungat cu personalul de la casa de marcat (50%), vorbitul la telefonul mobil (49%).

Greg Twitcher, Vicepresedinte, Visa UK a menţionat că “în fiecare zi, oamenii simt atâta presiune pe timpul lor încât 70% sunt pregătiţi să părăsească magazinul dacă coada este prea lungă. Există acum mai multe opţiuni decât clienţi, iar cei ce merg la cumpărături au din ce în ce mai multe căi de a-şi uşura cumpărăturile, incluzând achiziţiile on-line sau cumpărăturile la ore târzii. Dezvoltarea tehnologiei cardurilor a facut deja diferenţa în modul în care facem cumpărături, iar noua tehnologie, precum cea de tip contactless (fără contact), va da posibilitatea realizării plăţii doar prin simpla prezentare a cardului în faţa unui cititor de carduri, crescând viteza cu care sunt deserviţi cei ce stau la cozi pentru plăţi de valori mici”.

Analiza Visa UK are în vedere comportamentul persoanelor atunci când îşi fac cumpărăturile personale şi identifică caracteristicile “furiei statului la cozi”. Britanicii se simt mult mai deranjaţi dacă timpul lor preţios este pierdut inutil în viaţa lor de zi cu zi şi caută din ce în ce mai mult tehnologia care să le ofere opţiuni mai convenabile de economisire a timpului. Studiul pentru Visa UK a fost realizat de Future Foundation, utilizând interviurile prin telefon pe un eşantion reprezentativ de 1,041 de adulţi de peste 16 ani, în iunie 2006.
Personal, nu detin solutii pentru TOATE cozile la care suntem nevoiti sa stam, dacă statul la coadă pentru plati de taxe si impozite vă face să vă ieşiti din minţi, va puteti inscrie pe www.impozitecucardul.ro

2 COMENTARII

  1. am citit cu drag articole despre psihologia artei, psihologia sexului, psihologia… alimentatiei, dar despre psihologia statului la coada, nu am citit dar stiam ca trebuie sa existe. cam asa as fi vrut sa arate si articolul meu la campanie, dar timpul pt documentarea aceasta buna, nu l-am avut la dispozitie. felicitari! mi-a placut

LASA UN MESAJ

Please enter your comment!

* Bifarea casetei GDPR este obligatorie

*

De acord

Please enter your name here