Nu poti ramane incepator toata viata!

coffeeCineva drag mi-a atras atentia ca am lasat blogul asta in parasire. Nu e asa, dar, e adevarat, am fost mai putin activa in ultima vreme pe sexul Slab. Acum insa am revenit, cu forte proaspete. De fapt, nu forta imi lipsise mie, ci timpul, timp pe care, asa cum v-am mai povestit, l-am dedicat unui alt proiect, adica relansarii unui blog mai vechi de al meu, Smart Shopping. Lucrurile au evoluat si acolo, atat d emult insa incat am realizat ca nu pot sa fac fata de una singura si, desi domeniul este inregistrat pe numele meu, am hotarat ca Smart Shopping  trebuie sa devina munca de echipa ca sa poata evolua.

Motivul pentru care va scriu astazi este, insa, altul. Am citit, postat de catre una dintre fete pe grupul Bloggerite, un articol al lui Andrei Chira, care mi-a placut maxim si zau ca ar fi pacat sa nu il cititi si voi. Se numeste De ce site-ul tau esueaza si pe mine una m-a infierbantat si m-a motivat teribil. Si asta fara sa se vrea un discurs motivational.  Sau tocmai de aia. Articolul lui Andrei este o analiza obiectiva si intrucatva dura, dar corecta, un demers care, inteles corect, poate sa ajute un blogger incapator…si pe inca multi care, desi nu se simt asa, totusi, in anumite aspecte, inca sunt. Cazul subsemantei. Te cam aduce cu picioarele pe pamant, ca sa zic asa.  Dar, cum spune si in textul pe care inca o data, il recomand cu caldura, NU POTI RAMANE INCEPATOR TOATA VIATA!

Ceea ce am inceput pe blogul de care va povesteam mai sus, a fost, intr-un fel, validat de Andrei. Sau cel putin asa simt eu.

Ce am facut in ultimele doua luni, mai exact? Am strans cativa prieteni si impreuna am impartit responsabilitatile. Si nu imi pare rau de decizia luata. Iata niste motive pentru care cred, desi cunosc multe persoane care detin nu doar un singur blog, ca eu una nu m-as descurca fulltime pe mai mult decat Sexul Slab pe care mi-l stiti.

Smart Shopping este un fel de revista, axata mult pe fashion. Eu nu sunt si nici nu cred ca voi putea deveni vreodata, blogger de fashion, asa incat ma simtea oarecum depasita de situatie. Nu este vorba ca nu imi plac provocarile, dar ma cunosc prea bine si imi stiu precis talentele: nu am instinct si nici ochi pentru trenduri in materie de haine, eu, cel mult vanez reduceri, asa incat am hotarat sa ma ocup numai de sectiunea cu oferte si sa fac, in plus, cum ma pricep, partea de promovare media.

 smartshopping-logo

 

Ca sa mearga blogul asta relansat, era nevoie de o investitie serioasa, pe care am facut-o in comun: gazduire web si o tema nou nouta, cumparata, care functioneaza destul de bine. Responsabilul nostru tehnic nu i-a descoperit inca pe deplin dedesubturile, dar se lucreaza intens in directia asta. Avem de munca mai ales la partea de optimizare, dar o sa ne iasa, sunt sigura.

Am realizat, cu aceasta ocazie, cat de multa munca este necesara daca vrei succes si cat de lung drum este de la un blog de amator la unul profesionist. Nu am pretentia ca noi suntem deja acolo, dar macar am inteles ce si cum avem de facut.