Din categoria Cititorii mei scriu lucruri trasnite…:)
Subiect email: Opinia mea in calitate de client HEIZWERK CONSULT
Buna ziua,
Ma numesc C.T. si sunt mandrul posesor al unei centrale termice Ferolli. Ca orice meridionala care se respecta, e usor nabadaioasa si ma trece de la cald la rece – si invers – ori de cate ori are chef, mai ales in ultima vreme. Avand in vedere toanele duduii – ba i se desumfla vasu’ de expansiune, ba are un soi de condens la schimbator -, am fost nevoit de mai mult ori sa sacai reprezentantii Heizwerk Consult in incercarea de a ajunge atat eu, cat si centrala la o temperatura de functionare optima. Oricum, suspectez ca pana la centenarul Marii Uniri intre mine si Ferolli va interveni o ruptura ireparabila, urmand a lua tot o italianca, de data asta mai calma si fara toane, din zona Marche (Ariston).
Dar de fapt nu spre centrala voiam sa va scriu. Scopul acestui mesaj este de a adresa oficial multumiri doamnei Raluca Serban pentru rabdare, atitudine, promptitudine, disponibilitate si profesionalism. Recunosc cinstit ca in lumea locala a furnizorilor si prestatorilor de servicii rar mi-a fost dat sa am parte de o astfel de colaborare.
In consecinta, felicit managementul companiei dumeavoastra pentru modul in care isi recruteaza personalul (si aici nu ma refer doar la doamna Serban, ci si la echipele tehice din teren cu care am avut ocazia sa interactionez).
Si, daca tot se apropie sarbatorile, in cazul in care parerea mea – in calitate de client, desigur – conteaza, profit de acest mesaj pentru a o propune pe doamna Serban la prima. Desigur ca nu am la indemana statistici sau indicatori de performanta (vestitele KPI-uri din mediul corporatist) dar sunt convins ca un indice important este gradul de satisfactie al clientilor. Care in cazul meu este si exista, arghezian vorbind. In plus, argumentez propunerea mea cu doua promisiuni in plan personal, care se datoreaza integral doamnei Serban si anume :
- In momentul decesului total si irevocabil al centralei Ferolli voi apela tot la compania dumneavoastra pentru a efectua inlocuirea cu un model Ariston.
- In cazul in care intr-un oarece orizont de timp ma voi imbogati si voi construi diverse case si palate (credeti-ma, o stiu pe nevasta-mea, cu siguranta daca ma trozneste norocu’ isi va dori cel putin 3 resedinte de vara si 2 de iarna, fiecare probabil cu dependinte incalzite pentru pisoi, catei, marmote, maimute, girafe, zebre, ursi Panda, Koala sau Dumnezeu stie ce alt animal cu exceptia subsemnatului se va hotari sa mai ia pe langa casa. Plus fo 2 sufragerii pline de pantofi. In care temperatura va trebui sa fie optima, sa nu se strice flecurile. Plus o casuta micuta pentru mamica si taticu’ – nimic special, din chirpici, doar 17 camere. La parter. Iar eu, in calitate de milionar si pentru ca-mi iubesc sotia, va trebui sa-i satisfact toate aceste mici si neinsemnate dorinte.
Lasand gluma la o parte, imbogatit sau nu (mai degraba nu), intentionez ca in urmatorii doi ani sa-mi fac o casa si va promit ca sunteti prima mea optiune in ceea ce priveste proiectul si instalarea unei solutii complete – clasice sau revolutionare- de incalzire.
Multumesc pentru timpul acordat,
C.G.
P.S. Sunta gata sa-mi pariez salariul pe o luna ca textul meu v-a smuls macar un zambet. Ei bine, (si) acest lucru se datoreaza tot colegei dumneavoastra, Raluca…
Acesta este un email real, trimis de un coleg al meu si cititor fidel sexulslab.ro. De ce l-am publicat? Dincolo de stilul care pe mine m-a facut sa rad in hohote, l-am publicat si am dat si numele firmei respective din acelasi motiv pentru care am scris deseori aici despre lucruri care m-au impresionat pozitiv (de la zugravi la firme de notariat): este nevoie sa popularizam lucrurile bune si atitudinile care ne bucura, ne multumesc, ca sa afle si cei din jur si cand au de facut o alegere, sa o faca in cunostinta de cauza. Lucruri din astea sunt atat de rare, incat merita cu atat mai mult pomenite. Poate se contamineaza si altii, Doamne ajuta, ca in zona de servicii e jale, frate, in tara asta.