Reclama e sufletul comertului

multumescAsa cum reclama e sufletul comertului, promovarea e cheia castigului. Un fel de passe par tout care vinde bine lucruri care nu se vand asa grozav si vinde senzational lucruri care merita cu adevarat.

Zilele astea am incercat un experiment pe care nu il facusem niciodata. mi-am promovat intens articolul cu care particip la un concurs de blogging. tema, prea putin poetica, a fost Lenjeria mea de pat. Am fost uimita de rezultatele spectaculoase, mult peste asteptari…chiar daca inca insuficiente. Pentru ca nu s-a terminat.
Am fost sustinuta de multa lume si cred/sper ca voi mai fi, pentru ca mai sunt inca doua saptamani in care noi, cei care am scris articole, putem strange Like-uri si Comentarii. Articolul meu a fost citit de la publicare de fix de 856 de ori pana in momentul acesta ( dar pana cand public articolul mai vin 😉 ), a strans 354 de like-uri si 185 de comentarii. Bine doua, nimerisera acolo din Spam, dar daca altii se bucura de geniala inventie a wordpressului a de te anunta printr-un comentariu cand articolul tau e pomenit, de ce nu m-as bucura si eu de doi speriati care au fost atrasi de trafic. Traficul care face bine firmei organizatoare.

Pentru statisticile de mai sus trebuie sa multumesc. Multumesc colegilor din banca, colegilor de liceu, tuturor celor care si-au amintit ca le sunt sau le-am fost macar vreodata simpatica. Cei carora le-am ascultat telefoanele, i-am (de)format profesional, am baut bere, am copiat la greaca veche, am barfit barbati, sefi, profesori.Poate ca articolul meu nu e cel mai bun, dar cred ca este cel mai direct. Puteam sa il scriu in vreo trei registre, dar m-am gandit ca la publicul larg, care va aparea si dupa concurs pe aici, ar avea mai mare succes adevarul gol golut, documentarea in privinta produselor, a preturilor, a materialelor. Ok, e adevarat, articolul este laudativ, dar numai pentru ca firma pentru care am scris are cu ce se lauda dupa parerea mea. Mi-a placut sa scriu pentru si despre ea. E sincer. Sloganul sub care am postat a fost: sinceritatea e cea mai buna reclama.

10 COMENTARII

  1. Până acum am 980 de vizualizări, dar numai 29 de comentarii (cu ale mele cu tot) la advertorialul meu, ceea ce e de tot râsul. Sau plânsul? E drept, n-am mişcat un deget pentru a atrage comentarii. Unii au observat că am nevoie de comentariul lor şi au catadicsit să spună o vorbă. Personal mi se pare aiurea să le cer prietenilor să-mi dea like sau să comenteze. Ar fi o forţare care nu ar reflecta realitatea. Însăşi ideea de a premia practic popularitatea unui blogger mi se pare aiurea. Fiind de numai un an şi 8 luni în blogosferă, e clar că voi fi surclasat de un blogger cu 3 ani vechime. Articolul tău e bun datorită ideii originale şi sper să câştigi tu.
    Văd că a demarat alt concurs acelaşi advertiser, acum, chipurile, contând valoarea. Va câştiga o poezie (poate fi şi şchioapă, că oricum juriul n-a citit decât 3 poezii în viaţa lui). M-am gândit ca o dată să vin cu un text copiat după Hemingway, să văd ce părere are onoratul juriu, care ştim bine cât de citit e. Desigur, ar avea succes mai curând ceva siropos, gen Sandra Brown… Dar cred că nici asta n-ar rezista în faţa unei poezii şchioape!

    • @ Vienela – Nu cred c-a vazut ca faci si tu parte din juriu, eu zic sa ii acordam circumstante atenuante.
      @ Javra – Iti multumesc pentru aprecieri. Nici eu nu sunt de acord cu modalitatea aceasta de premiere, dar e drept ca ea asigura raspnadirea, popularizarea articolului respectiv. Si pana la urma la Roma te porti ca romanii. Asta daca vrei sa castigi. Iar premiul este extrem de motivant.

    • A, si pe cea siroapoasa voiam eu sa o scriu initial, dar m-am razgandit pana la urma tocmia pentru ca voiam sa fac lucruile altfel, asta a fost cartea pe care am mizat eu…:)

    • Pe urma este, pana la urma, concurs de advertoriale, nu olimpiada…peste tot in blogosfera. Mai ales cand e vorba de bani. Imediat ce am inteles asta, am avut numai de castigat. A se vedea articolul de la SuperBlog cu fierul de calcat
      Bosh, care mi-a adus premiul 1 si o scrisoare de felicitare din partea producatorilor

    • Sunt convinsa ca nu a vazut, dar nu m-am putut abtine. 😀
      Nici macar eu nu apreciez acest mod de a premia bloggerii, insa trebuie sa intelegem si politica firmei, care isi doreste sa creasca, sa afle cat mai multa lume de existenta ei…

  2. Te dau in judecată! Am crezut în spusele tale ca recomanzi o lenjerie "tare la pat"; am cumparat o garnitură, am sărit pe ea şi s-a dovedit…moale, catifelată!

LASA UN MESAJ

Please enter your comment!

* Bifarea casetei GDPR este obligatorie

*

De acord

Please enter your name here