Sa gusti viata zambind pentru ca optimismul se invata

facem-iaurt-zambindImi place iaurtul. Si laptele. Si branza si cascavalul si toate celelalte lactate, toate imi plac atat de mult incat inteleg de ce in unele tari vaca este animal sfant. As ridica si oaia si capra si bivolita la acelasi rang, daca ar fi dupa mine. Si imi mai place ideea de stabilitate, de brand, de oameni cu experienta in ceea ce fac, asa cum sunt cei de la Danone, care au implinit de curand 15 ani de activitate si al caror slogan ma straduiesc sa il adopt in viata de zi cu zi. Imi reuseste doar partial, dar nu disper. Optimismul se invata in mare parte.

Cand intru pe site-ul Danone, ma astept sa gasesc un spatiu prietenos si aerisit, decorat obligatoriu in culorile care imi sunt familiare.  Nu sunt dezamagita. Comunicarea lor cu clientii imi place. Urasc marile companii care dau raspunsuri standard, desprinse din aplicatii informatice care automatizeaza orice contact cu internautii. Inaintez rapid, incurajata de viteza de navigare si descopar chipul Shakirei, anuntand o colaborare neasteptata, dar amuzanta. Oare ea isi intretine silueta absolut ametitoare cu iaurt? Daca da, jur ca nu mai mananc in urmatorii  doi ani nimic altceva.

Stiti ce mi-ar placea si nu gasesc foarte des? Ca pe site-urile marilor producatori de…diverse, de la iaurturi la mezeluri, sa gasesc si o mentiune pentur fiecare produs in parte cu Pretul recomandat de vanzare. Uite asa, ca sa stiu si eu cam cu cat sporeste in magazine pretul de fabrica. Experienta cu CrisTim mi-a demonstrat cat de rentabile sunt hypermaketurile. In primul rand pentru cei care le detin, fireste. Desi, e drept, daca as sti, as adauga cateva motive de enervare celor clasice, pe care viata asta de zi cu zi ni le ofera oricum. Dar promit sa rezist eroic si sa imi pastrez optimismul. Nu spuneam ca distractia asta in mare parte se invata?