De nenumarate ori mi s-a intamplat sa gasesc in reviste sau pe site-uri dintre cele mai serioase reclame la produse care mai de care mai penibile. Pantofi care iti promit ca vei slabi peste noapte doar pentru ca mergi dupa o paine incaltata cu ei, pastile minune menite sa transforme un elefant intr-o gazela, pietre miraculoase care iti vor aduce comorile lui Cressus sau dragostea visata, carti de tarot care te transforma intr-o veritabila Mafalda, tigai care aproape gatesc singure ospete pantagruelice si cate si mai cate. Cred ca stiti deja ce vreau sa spun.
Initial, ma tot intrebam: “de ce oare o publicatie serioasa accepta sa-si terfeleasca numele facand reclama unor produse care nu merita nici macar jumatate din pretul pe care il afiseaza? In timp m-am obisnuit cu gandul ca asa se practica: oferi spatiu de reclama celui care plateste pentru el, nu te intereseaza ce vinzi in mod indirect. E un fel de prostitutie (iertate-mi fie cuvintele prea dure pentru cititorii mei sensibili) si unicul meu mod de a ma revolta a fost sa imi pierd increderea in publicatiile respective. Uneori am tendinta sa devin idealista si sa uit ca e criza si ca toti, cu mic cu mare, se lupta pentru a supravietui.
Reclama e sufletul comertului, sunt de acord. Cu ce nu ma impac si nu ma poate convinge nimeni sa accept sunt minciunile. Pentru ca nu toti cei care comercializeaza un produs isi permit sa spuna adevarul despre el. In acest context, am descoperit ceva cu adevarat curajos : un magazin on-line care cauta saisi faca reclama, dar o reclama cinstita si deschisa.
ZorileStore lanseaza o campanie pentru bloggeri, in cadrul careia toti participantii primesc produse de incaltaminte (pantofi sport sau papuci, la alegere) din categoria Curatenia de primavara pentru a-i testa si a scrie despre ei. Astfel, in calitate de Ambasador ZorileStore vei recomanda ceva ce cunosti si ai purtat. Participantii sunt indemnati sa scrie despre produsul pe care si l-au ales cu toata sinceritatea, descriindu-l cat mai exact. Si ce descriere mai buna se poate face decat cea “din experienta”?
Recunosc deschisi sincer: sunt incantata. Auzisem de asemenea intiative, dar credeam ca sunt povesti. Iata ca nu. Astfel incat declar aici si acum, ca ma inscriu in aceasta campanie plina de entuziasm si multumita ca pot face in asa fel incat parerea mea sa conteze.
Perechea pe care am ales-o pentru testat, dat fiind ca foarte repede se va face cald este ce de Sandale GRENDHA pentru femei IS STAR II FEM (80466_21150), nr 37., de culoare neagra Mi se par perfecte pentru stilul meu si abia astept sa va scriu despre ele.