Am facut o afacere proasta: sfarsitul povestii Aplast

badbusinessAm placerea deosebita sa va anunt oficial ca povestea mea cu teapa Aplast se apropie de final. Si o consider in continuare o experienta nefericita, in continuare recomand tuturor celor care vor sa isi puna geam termopan sa se gandeasca de doua ori inainte sa aleaga firma cu care lucreaza, desi aseara au venit, in final, dupa o luna de zile, muncitorii si mi-au montat multdoritul geam.

Ar trebui sa fiu bucuroasa, acum, ca m-am vazut cu sacii in caruta. De ce nu e asa?

Odata pentru ca treaba e romaneasca 100%, adica totul se face de mantuiala, neprofesionist si datator de batai de cap. Nu cred ca ar trebui, in conditii din astea, sa stau cu ochii pe ei ca pe butelie, de teama ca nu isi fac treaba. Dar am stat. Concluzia emisiunii? Au omis sa ia dupa ei si niste mici aceesorii, gen maner pentru exteriorul usii de balcon sau garnitura de margine pentru pervaz, pentru ca a trebuit sa le spun eu ca pervazul era stramb si sa  insist sa il indrepte, pentru ca dupa o luna de asteptare inca negociau ora la care urmau sa vina, motivand ca nu vor sa lucreze peste program, asa ca a trebuit sa ma invoiesc eu de la job, dar si pentru ca mi-au retezat, smucind de tamplaria veche, din graba de a termina, firul care duce lumina in balcon.

Asta insa nu mai e vina Aplast, ci a magazinului de cartier cu care am incheiat contractul si recunosc, nici de la ei nici nu aveam mari asteptari. Nu m-au contrazis cu nimic.

Gustul amar imi ramane totusi, in pricipal, in urma relatiei cu firma mare, care pe parcursul unei luni de zile nu mi-au raspuns la nici o reclamatie, la nici un mesaj (politicoase de altfel), nu au avut nici macar abilitatea de a ma pacali prin prezentarea unor explicatii, nu mai zic de scuze, menite sa ma asigure, macar, asa, din gura si teroetic, ca le pasa de clientii lor. Iar daca nu le pasa acum, cand abia ii platisem anticipat, ce incredere sa am in momentul in care (Doamne fereste!)  se intampla ceva cu gemurile/tamplaria si este nevoie sa apelam la partea cu garantia (durata careia a constituit motivul principal pentru care am ales aceasta firma).

Pe buna dreptate imi imaginez ca ne vor trata exact cu aceeasi parte a corpului cu care ne-au obisnuit timp de o luna, asa ca, practic, motivele pentru care am ales-o nu mai stau in picioare, iar noi am facut, efectiv, o afacere proasta.

11 COMENTARII

  1. vad atata Romanie in ce scrii aici… cam asa e cand lucrezi cu romanii. cei care vin sa monteze termopane sunt niste oameni prost platiti, fapt pentru care nu oricine se angajeaza acolo iar cei care accepta posturile nu sunt genul de oameni care sa isi dea interesul pentru ceea ce fac. daca nu-i rasplata nu-i nici fapta.

    cat despre reclamatii, cine vrei sa te bage in seama? aia care dau salarii de mizerie celor care uita manerele acasa? asa e peste tot.

    • ma asteptam macar de la opc sa ma bage in seama. dar se pare ca e adevarat ce se scrie, frima asta e protejata de undeva…sau sufar eu de teoria conspiratiei 😉

LASA UN MESAJ

Please enter your comment!

* Bifarea casetei GDPR este obligatorie

*

De acord

Please enter your name here