Marketing, frate, dar din ala facut cu cap!

produse himalayaCu doar cateva zile in urma, pe cand  tastam bodoganind la calculaotoarele de la job, ma suna un curier sa imi spuna ca are un colet pentru mine. Dau sa nu il cred, dar curiozitataea a fost mai mare: daca era o greseala, macar sa vad si eu de unde vine greseala si ce firma a fost atata de putin atenta incat sa transmita gresit un pachet catre mine, care nu am timp nici sa mor, daramite sa merg pana cine stie unde pentru a returna greseala.

Primesc, semnez si deschid. Aveam cred aerul copilului care  gaseste darul lui Mos Craciun, nici bradul nu-mi lipsea, ca sunt cativa pusi in ghivece pe terasa unde ne adapostim noi, fumatorii unei multinationale, si ma refugiasem eu sa despachetez. M-as fi fotografiat, dar n-am atata prezenta de spirit cat sa ma auto surprind cu un selfie in momentele esentiale 🙂

Ca sa nu mai lungesc suspansul, iata: am gasit produsele din imagine, minunate pentru toamna care se apropie, anotimpul meu preferat pentru tuse magareasca si dureri reumatice ( ca, na, mi-s iapa batrana deja) si o scrisorica pe deplin lamuritoare care glasuia dupa cum urmeaza:

Draga Daniela,
Iti multumim pentru deschiderea si implicarea alaturi de noi in campaniile pe care le organizam pentru a-i ajuta pe oameni sa constientizeze faptul ca sanatatatea este bunul cel mai de pret, iar o familie ar trebui sa fie angajamentul prioritar pentru noi toti.
Anul acesta implinim 20 de ani de activitate in sprijinul sanatatii si ne dorim ca si in viitor sa putem oferi romanilor din intreaga tara produse care sa le imbunatateasca sanatatea si calitatea vietii.(…)
Astfel, in pachetul pe care tocmai l-ai primit, speram sa gasesti produse potrivite nevoilor familiei tale de sanatatate si ingrijirre in sezonul rece, aliati de nadejde impotriva pericolelor schimbarii de vreme. (…)
Cu siguranta ne mai auzim, pana atunci iti dorim mult succes si inspiratie.

Echipa Himalaya

Am inteles, terminand de citit, ca nu era o greseala si mi-am amintit ca intr-adevar, participasem la o campanie in care promovam produsele Himalaya, era atunci vorba de unele pentru slabit, eterna mea durere, o facusem din pura convingere, ca nu avusesem de castigat neaparat. Numai ca eram, intr-adevar, de parere ca detin chestii bune in oferta, naturale si dotate cu preturi accesibile.

Iar ei prestau deja cu mine strategie de marketing, dar nu oricare, ci din aia facuta cu cap, misto, de cucerit bloggerul, de transformat in client si fan. Si le reusea la marele fix. Pentru ca da, sunt sensibila la lucruri din astea, nu neaparat pentru ca nu mi-as permite un sirop de tuse, niste pastile pentru intarirea sistemului imunitar si alte cateva remedii naturale impotriva nepalcerilor cu care draga de roaman vine insotita, ci pentru ca m-am simtit bagata in seama. Ca sa nu mai spu de faza cu “iti dorim inspiratie” care m-a lovit drept in corason. Venind dupa sictirul povestii cu termopanele,  gestul celor de la Himalaya Herbal Healthcare s-a asezat ca un pansament la loc potrivit. Si am simtit din nou cum imi adie in minte gandul acela placut: contez, contez si eu! Pentru asta le multumesc.

Gelul antiinflamator a ajuns pe mana iubitului meu, Liv 52 la mama, Septilin-ul si cartea de colorat vor merge catre nepotul meu, Matei. Asa ca da, toata familia a avut miercurea asta o bucurie.